مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-29سياسي

برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان سنندج


با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای وصی سفلی، جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان سنندج با حضور معاون استاندار کردستان و مردم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری فرماندار سنندج در جشن پایان گازرسانی به روستاهای این شهرستان در روستای وصی سفلی اظهار داشت: اکنون196 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به جغرافیا و توپوگرافی سخت منطقه افزود: گازرسانی به این مناطق متحمل سختی های زیادی است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجموعه شرکت گاز قدردانی می کنیم که امکان استفاده از این نعمت را فراهم کرده است.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: امسال در زمستان و برودت هوا گاز بسیاری از استان ها قطع شد اما با برنامه ریزی ای مناسب در کردستان قطع گازی نداشتیم.

فرماندار سنندج در ادامه گفت: در هفته دولت امسال 125 پروژه با اعتباری 221 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد که هر روز در مناطق مختلفی شاهد افتتاح هستیم.

وی به اقدامات کمیته امداد و شرکت گاز در خصوص عدم دریافت هزینه های ایجاد انشعاب برای مددجویان اشاره کرد و افزود: رویکرد ما توجه ویژه به روستای محروم است و تبعیض مثبت برای آنان قائل شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان سنندج

برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان سنندج