مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-24سياسي

اصلاح و رفع 144 نقطه حادثه خیز در استان اصفهان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از 214 نقطه حادثه خیز استان 144 نقطه رفع و این آمار به 70 نقطه حادثه خیز در سراسر استان کاهش یافته است.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از 214 نقطه حادثه خیز استان 144 نقطه رفع و این آمار به 70 نقطه حادثه خیز در سراسر استان کاهش یافته است.

مهران زینلیان در پنجمین جلسه شورای ترافیک استان اصفهان، اظهار کرد: در ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان با بررسی های کارشناسی دریافتیم 214 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد و برای کاهش آمار تصادفات استان رفع این نقاط را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر حسب تلاش های انجام شده در استان این تعداد به 70 نقطه کاهش یافته که اتفاق مسرت بخشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، بیان کرد: سایر مصوبات این جلسه در خصوص مشکلات دسترسی شهر کاشان و قمصر بود که به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، زینلیان ادامه داد: مقرر شد طرح های ایمن دسترسی به شهرستان کاشان تنظیم و به جلسه بعد ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان نیز در نشست مطرح شد و شهرداری به عنوان متولی این طرح درخواست داشت دقیق سازی مسیر به گونه ای انجام شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و رفع 144 نقطه حادثه خیز در استان اصفهان

اصلاح و رفع 144 نقطه حادثه خیز در استان اصفهان