مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-18سياسي

اخبار سیاسی 27 شهریور؛ جزییات سقوط یک پهپاد/تازه ترین اطلاعیه ستاد انتخابات


«سقوط پهپاد در شهر گرگان»، «انتخابات 1402»، «نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع» و «سفر رییسی به نیویورک» از موضوعات مهم خبری بیست و هفتم شهریور 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- سقوط پهپاد در شهر گرگان ، انتخابات 1402 ، نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع و سفر رییسی به نیویورک از موضوعات مهم خبری بیست و هفتم شهریور 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در اقصی نقاط شهر گرگان حوالی ساعت 9 و 30 صبح امروز رییس پلیس استان گلستان با حضور در محل ضمن تایید سقوط اشیایی در برخی نقاط استان گلستان تاکید کرد که وضعیت در کنترل کامل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی استاندار گلستان نیز اظهار کرد: فرایند آزمایش تحقیقاتی سامانه های آفندی و پهپادی که در منطقه کویری انجام می شود امری سابقه دار است.

یکی از سامانه ها که در فرایند آزمون و تحقیقات بوده دچار نقض فنی می شود و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می شود و قطعاتی از این سامانه متلاشی شده در مناطقی از شهر گرگان فرود آمده است.

لازم به ذکر است که در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 27 شهریور؛ جزییات سقوط یک پهپاد/تازه ترین اطلاعیه ستاد انتخابات

اخبار سیاسی 27 شهریور؛ جزییات سقوط یک پهپاد/تازه ترین اطلاعیه ستاد انتخابات