مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-09فرهنگي

پروژه معتمدی و «رامبراند تریو» منتشر شد/ آغاز یک ماجراجویی فرهنگی


محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم «انتظار» را با همراهی مجموعه هلندی «رامبراند تریو» در قالب یک پروژه بین المللی منتشر کرد.

- محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم انتظار را با همراهی مجموعه هلندی رامبراند تریو در قالب یک پروژه بین المللی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتظار عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های موسیقایی منتشر شده در قالبی بین المللی است که با خوانندگی محمد معتمدی و همراهی مجموعه رامبراند تریو از کشور هلند پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیحات ناشر این پروژه آمده است: ما خوشحالیم که جدیدترین نسخه خود را با عنوان انتظار توسط محمد معتمدی و گروه رامبراند به اشتراک می گذاریم؛ این آلبوم یک سفر موسیقایی است که مانند هیچ آلبوم دیگری نیست، سه هنرمند رامبراند تریو با خواننده خارق العاده ایرانی محمد معتمدی همکاری می کنند و شما را به یک ماجراجویی متقابل فرهنگی می برند.

همکاری محمد معتمدی با مجموعه رامبراند تریو که از گروه های شناخته شده اروپایی در میان مخاطبان ایرانی است طی سال های گذشته نیز انجام گرفته و او با همراهی هنرمندان این گروه کنسرت ها و پروژه های دیگری را نیز پیش روی مخاطبان قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه معتمدی و «رامبراند تریو» منتشر شد/ آغاز یک ماجراجویی فرهنگی

پروژه معتمدی و «رامبراند تریو» منتشر شد/ آغاز یک ماجراجویی فرهنگی