مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-26سياسي

از پیشی گرفتن خانم ها از آقایان تا واکنش به مهاجرت دانشجویان دانشگاه تبریز


رییس دانشگاه تبریز در خصوص مهاجرت دانشجویان دانشگاه گفت: مهاجرت نخبگان دو طرفه است و اینگونه نیست که نخبه ای از اینجا برود و از آن طرف کسی نیاید ولی مساله این شیب رفت و آمد است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصراله ‎زاده، رییس دانشگاه تبریز، امروز در نشست خبری با رسانه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: سال گذشته دانشگاه تبریز دانشگاه برتر در حوزه فناوری، رتبه دوم در زیست بوم فناوری، دانشگاه برتر مطلق در جذب دانشجویان بین الملل و جایزه ثریا را کسب کرد.

وی ادامه داد: سومین دانشگاه از نظر دیپلماسی علمی شناخته شده ایم؛ در سال های گذشته در علم و صنعت جایگاهی نداشتیم اما در حال حاضر رتبه 5 قرار داریم.

دانشگاه تبریز جزو 10 دانشگاه برتر کشور رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه در پایگاه رتبه بندی شانگهای، دانشگاه تبریز جزو 10 دانشگاه برتر کشور قرار گرفته ایم (پنجمین دانشگاه کشور)؛ افزود: ارتباط بین المللی دانشگاه تبریز به چند کشور محدود نمی شود؛ به طوریکه در رتبه های سال های پیش در رتبه 900 بودیم و الان در 700 قرار گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: 25 نفر از اساتید دانشگاه تبریز جزو دانشمندان دو درصد قرار گرفته اند.

تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه تبریز نصراله زاده با تاکید بر اینکه با وجود همه تهدیدات و محدودیت ها، از نظر علمی و رشد مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیشی گرفتن خانم ها از آقایان تا واکنش به مهاجرت دانشجویان دانشگاه تبریز

از پیشی گرفتن خانم ها از آقایان تا واکنش به مهاجرت دانشجویان دانشگاه تبریز