مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-11اقتصادي

اعطای تسهیلات اشتغالزایی کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند


فرماندار پاکدشت با تاکید بر حل مشکلات در حوزه اشتغال گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی آسان کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن اردستانی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پاکدشت که با حضور ارجستانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رؤسای ادارات و اعضای جلسه به منظور ارائه گزارش دستگاه های اجرایی در خصوص عدم انجام تعهدات خود در سامانه، ارائه گزارش دستگاه ها از طرح های مصوب، معرفی به بانک و برداشت تسهیلات تبصره 16 و مشاغل خانگی و گزارش دستگاه ها از عملکرد 6 ماهه در سامانه رصد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این کار گروه مهمترین کار گروه شهرستان پاکدشت است و الزام دارد این کارگروه ماهانه برگزار شود.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پاکدشت با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری به عنوان اصلی ترین معضل شهرستان بیان داشت: اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعاً سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد.

اردستانی عنوان داشت: برابر فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه واحدهای تولیدی دانش بنیان، موضوع حتماً در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغالزایی کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند

اعطای تسهیلات اشتغالزایی کاهش نرخ بیکاری در پاکدشت را رقم می زند