مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-12بين الملل

ادعای آمریکا: از هیچ حزب یا نامزد در انتخابات پاکستان حمایت نمی کنیم


ایالات متحده مدعی شده که هیچ موضع گیری در قبال انتخابات آتی در پاکستان اتخاذ نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایالات متحده مدعی شده که هیچ موضعی در قبال نتیجه انتخابات آینده در پاکستان اتخاذ نخواهد کرد و از هیچ حزب سیاسی یا نامزدی در این کشور حمایت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه بیزینس ریکرودر ، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه گفت: ایالات متحده هیچ موضعی در قبال نتیجه انتخابات در پاکستان اتخاذ نمی کند.

میلر با بیان اینکه ایالات متحده از هیچ حزب سیاسی یا نامزدی در پاکستان حمایت نمی کند، مدعی شد واشنگتن خواستار برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه در پاکستان است.

چندی قبل، نخست وزیر سابق پاکستان در گفت وگو با وبگاه آمریکایی تصریح کرد که ارتش کشورش در همکاری با آمریکا، دولت وی را سرنگون کرده است.

عمران خان ، نخست وزیر سابق پاکستان در گفت وگو با پایگاه خبری آمریکایی اینترسپت از دخالت آمریکا در سرنگونی دولت او سخن گفته و ارتش پاکستان را به تعمیق بحران سیاسی متهم کرد.

عمران خان در این گفت وگو تصریح کرد: ایالات متحده به دلیل تردید او در مورد جنگ جهانی علیه تروریسم و ​​به خاطر سوء تفاهمی که مبنی بر حمایتش از طالبان ایجاد شده، به او حمله کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا: از هیچ حزب یا نامزد در انتخابات پاکستان حمایت نمی کنیم

ادعای آمریکا: از هیچ حزب یا نامزد در انتخابات پاکستان حمایت نمی کنیم