مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-12اقتصادي

واکنش منفی وزارت راه و شهرسازی به خانه های 25 متری


معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ساخت خانه های 25 متری سیاست دولت نیست.

- جی پلاس؛ معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ضمن رد عرضه خانه های 25 تا 35 متری به عنوان سیاست وزارت راه و شهرسازی، گفت: معماری واحدها تا طراحی شهرها منطبق با سیاست معماری ایرانی- اسلامی انجام می شود که در این خصوص نظرات صاحبان فن و دانشگاهیان نیز دخیل است.

طبق گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، خسرو دانشجو در خصوص مطرح شدن پیشنهاد ساخت مسکن 25 متری در رسانه ها و موضع وزارتخانه در این رابطه، گفت: تامین مسکن با عرضه واحدهای 25 تا 35 متری، سیاست و رویکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم نیست.

وی با اعلام اینکه سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی در موضوع تامین مسکن، ساخت واحدها با شیوه معماری ایرانی-اسلامی و واحدهای مسکونی در شان خانوارهای ایرانی است، افزود: وزارت راه و شهرسازی با شیوه های گوناگون و به طور جدی پیگیر تامین مسکن در شان مردم برای آحاد جامعه است.

دانشجو تصریح کرد: در حوزه معاونت معماری و شهرسازی علاوه بر تامین عرصه و زمین جهت اجرایی شدن پروژه های تامین مسکن، مطالعات و تحقیقاتی در دستور کار دارد و در تلاش هستیم تا تمامی طرح ها از معماری واحدها تا طراحی شهرهای بزرگ را با مشورت گرفتن از استادان فن، متخصصان و فعالان این حوزه منطبق با سبک و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش منفی وزارت راه و شهرسازی به خانه های 25 متری

واکنش منفی وزارت راه و شهرسازی به خانه های 25 متری