مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-20سياسي

نارضایتی استاندار از روند اجرای طرح مسکن ملی خوزستان


استاندار خوزستان با بیان اینکه از وضعیت روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان راضی نیستیم، گفت: باید تحرک قوی تر و بیشتری را شاهد باشیم؛ در این زمینه نقشه راه خوبی ترسیم شده است که امیدواریم بتوانیم با شهرک سازی در اطراف شهرهای بزرگ به خانه دار شدن مردم کمک کنیم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه از وضعیت روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان راضی نیستیم، گفت: باید تحرک قوی تر و بیشتری را شاهد باشیم؛ در این زمینه نقشه راه خوبی ترسیم شده است که امیدواریم بتوانیم با شهرک سازی در اطراف شهرهای بزرگ به خانه دار شدن مردم کمک کنیم.

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مسکن خوزستان که امروز، 29 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در بحث شناسایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن برای حدود 90 هزار نفر زمین شناسایی شده که در حال تهیه اسناد و نقشه ها توسط مشاور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به کلنگ زنی مسکن صنایع در شهرهای خوزستان افزود: این مسکن ها برای کارکنان بخش های فولادی، پتروشیمی، نفت، نیشکر و دیگر مجتمع های صنعتی استان است تا این بخش ها برای کارکنان خود مسکن تهیه کنند.

استاندار خوزستان گفت: صنایع شهرها می توانند به خانه دار افرادی که در این مجموعه ها مشغول به کار هستند و خانه ندارند کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی استاندار از روند اجرای طرح مسکن ملی خوزستان

نارضایتی استاندار از روند اجرای طرح مسکن ملی خوزستان