مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 00:552023-09-19سياسي

برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه، زمینه ساز ارتقای همکاری های دفاعی دو کشور است


برگزاری رزمایش مشترک در فوریه سال آینده، زمینه ای جهت ارتقای سطح روابط دفاعی و نظامی ایران و روسیه است.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش مشترک در فوریه سال آینده، زمینه ای جهت ارتقای سطح روابط دفاعی و نظامی ایران و روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری عصر امروز در دیدار با ارتشبد سرگیی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه با اشاره به اهمیت تحکیم روابط دو کشور، اظهار داشت: براساس تصمیم رهبران دو کشور روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراتیو روسیه در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و خوشبختانه این رابطه در بستر زمان ابعاد نوینی پیدا کرده است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: تحولاتی که امروز در سطح جهان ایجاد شده است، بیانگر این است که دوره جهان تک قطبی خاتمه یافته و ساختار نظام بین المللی به سمت و سوی یک جهان چند قطبی در حال حرکت است.

سردار باقری در این رابطه گفت: برآیند موضع گیری های دو کشور ایران و روسیه نیز بیانگر همین مسئله است که حرکت تحولات جهانی به سمت و سوی نظام چند قطبی در حال تسریع است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به وزیر دفاع روسیه گفت: سخنرانی جنابعالی در کنفرانس امنیتی مسکو نیز نشان دهنده حرکت ساختار قدرت جهانی و موازنه قوا به سمت و سوی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه، زمینه ساز ارتقای همکاری های دفاعی دو کشور است

برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه، زمینه ساز ارتقای همکاری های دفاعی دو کشور است