مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-04ورزشي

شکست نزدیک نوشاد و یاران مقابل نایب قهرمان آسیا


تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل چین تایپه نایب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا صبح امروز (دوشنبه) با مصاف تیم های ملی ایران و چین تایپه در مرحله یک چهارم پایانی ادامه یافت.

این بازی که مصاف تیم های پنجم و دوم دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا بود، برای کشورمان از حساسیت بالایی برخوردار بود ، چرا که با پیروزی در این مسابقه پینگ پنگ بازان ایران برای اولین بار در تاریخ صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا می شدند.

تیم ایران با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی در این مسابقه حاضر شد و در نخستین بازی ، نیما عالمیان اولین شوک را به تیم ملی چین تایپه وارد کرد و در مقابل کائو چنگ جوی نفر سی و دوم رنکینگ دنیا با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و ایران را یک بر صفر پیش انداخت.

در بازی دوم نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 47 دنیا در مقابل چوآنگ چی یوآن  دارنده رنکینگ 25 دنیا قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1 این بازی را واگذار کرد تا نتیجه ی کلی تیمی 1 بر 1 مساوی شود.

در ادامه و در سومین بازی امیرحسین هدایی دارنده رنکینگ 121 دنیا در مقابل هوآنگ یان چنگ نفر سوم تیم ملی چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست نزدیک نوشاد و یاران مقابل نایب قهرمان آسیا

شکست نزدیک نوشاد و یاران مقابل نایب قهرمان آسیا