مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-02حوادث

سرقت به خاطر زیاده خواهی همسر


کور کردن چشم پسر 5 ساله با تیر و کمان/ حکم جالب قاضی برای مرد رستوران دار/ کشف اسکلت انسان از کیف دو زائر در مرز/ خلوتگاه شیطانی!/ دسیسه زن سرایدار برای قتل شوهر بداخلاق/ 2 نوزادم را فروختیم!/ سرقت به خاطر زیاده خواهی همسر - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه یازدهم شهریور ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  کور کردن چشم پسر 5 ساله با تیر و کمان پرونده پسر 8 ساله ای که با تیرکمان سنگی چشم همبازی اش را نابینا کرده در حالی مورد رسیدگی قرار گرفت که پدر او به عنوان قیم وی پای میز محاکمه ایستاد.

بیشتر بخوانید حکم جالب قاضی برای مرد رستوران دار صاحب یک رستوران که متهمی را از دست پلیس فراری داده بود با حکم قاضی باید 8 هفته به 8 کارتن خواب غذای رایگان بدهد.

بیشتر بخوانید کشف اسکلت انسان از کیف دو زائر در مرز معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فراجا از کشف اسکلت از لوازم شخصی دو مرد هنگام خروج از مرز چذابه خبر داد.

بیشتر بخوانید خلوتگاه شیطانی! وقتی کودکی خردسال بودم ارتباط نامتعارف پدرم با زنان غریبه را می دیدم، اما هیچ گاه به مادرم چیزی نمی گفتم تا این که به سن نوجوانی رسیدم و در افکار خودم به رفتار های پدرم می اندیشیدم که روزی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت به خاطر زیاده خواهی همسر

سرقت به خاطر زیاده خواهی همسر