مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-12فرهنگي

بازیگر سینما: باندبازی در سینمای ایران جریان دارد


بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه هنر سینما منتقل کننده مفاهیم انسانی است و باید در دیدگاه مسئولان پیرامون آن تحول ایجاد شود گفت: باند بازی بر سینمای کشورمان سایه افکنده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهدی فقیه  در گفت وگو با ایرنا  افزود: اگر مفاهیم انسانی در این هنر ارائه شود مردم آن را می فهمند و می خواهند اما برخی از مسئولان دید دیگری به این هنر دارند.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه شخصیت چارلی چاپلین چون روایت کننده مفاهیم انسانی بود مورد استقبال مردم جهان قرار گرفت و همه نظام های سیاسی آن را پخش می کنند.

به گفته فقیه مسائل اجتماعی و زندگی مردم در جامعه باید در قالب هنر سینما به تصویر کشیده شود چرا که در این صورت مردم بهتر آ را می فهمند.

وی اذعان کرد: اکنون کتابخوانی در جامعه ایرانی بسیار کمرنگ شده و بیان مسائل در سینما می تواند به عنوان مکملی برای کتاب عمل کند.

جای خالی فیلم های فاخر دفاع مقدس و دینی در سینما و تلویزیون فقیه گفت: سال های گذشته شاهد تولید سریال های خوب محرمی بودیم که در این ایام از تلوزیون پخش می شد و مردم از آنها استقبال می کردند اما امسال چنین آثاری ساخته نشد و مسئولان باید به فکر باشند.

این بازیگر و پیشکسوت سینما و تلویزیون ادامه داد: امروز دیدهای خوبی در میان سینماگران و نویسندگان سینما وجود دارد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سینما: باندبازی در سینمای ایران جریان دارد

بازیگر سینما: باندبازی در سینمای ایران جریان دارد