مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-05سياسي

اجرای «نذر آب» برای گردشگران خارجی


مدیر مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان اظهار داشت: مدرسه تخصصی تبلیغ بین المللی ناصریه اصفهان در راستای تبلیغ و تحکیم فرهنگ اربعین اقدام به «نذر آب» برای گردشگران خارجی کرده است.

- حجت الاسلام محمد رضا زمانی مدیر مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدرسه تخصصی تبلیغ بین المللی ناصریه اصفهان در راستای تبلیغ و تحکیم فرهنگ اربعین اقدام به نذر آب برای گردشگران خارجی کرده است.

وی گفت: نوشیدن آب با ذکر یا حسین(ع) که جزء فرهنگ مردم ایران زمین است، نماد بسیار خوبی برای ترویج فرهنگی عاشورایی و نشان دادن اوج مظلومیت حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران ایشان است.

  زمانی افزود: هر ساله در ایام محرم و اربعین در این مدرسه برنامه ای اجرا می شود تا گردشگران خارجی بیشتر با امام حسین علیه السلام محرم و عاشورا آشنا بشوند، چون وقتی وارد ایران می شوند ایران را سیاهپوش می بینند و دسته های عزاداری را مشاهده می کنند سوال برایشان است که این شخصیت کیست؟ دلیل این همه عزاداری و نذری دادن چیست؟ برای آن ها واقعا عجیب است، در مدرسه چای و آب نذری می دهیم تا بتوانند گردشگران سوالشان را از ما بپرسند هر روز این نذر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «نذر آب» برای گردشگران خارجی

اجرای «نذر آب» برای گردشگران خارجی