مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:162023-08-31ورزشي

افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان با حضور وزیر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی قبل با حضور در شهرستان دامغان سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی را در این شهر افتتاح کرد.

محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: سالن تخصصی والیبال سردار دل ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دامغان با مساحت سه هزار و 990 مترمربع ساخته شده و دارای زمین تمرینی و مسابقاتی است.

وی تصریح کرد: در همجواری این زمین رختکن هایی برای بازیکنان والیبال تدارک دیده شده و همچنین هشت عدد سوییت برای اسکان تیم های ورزشی در میزبانی هایی که انجام می گیرد، ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: زمین سالن تخصصی والیبال دامغان دارای یک سالن بدنسازی به مساحت 300 مترمربع است که در نوع خود در استان سمنان نظیر ندارد.

علوی گفت: این سالن تخصصی والیبال با اعتباراتی معادل 115 میلیارد ریال از محل ردیف های ملی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سفر ریاست جمهوری احداث و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به ورزش و جوانان نگاه منصفانه و ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: برای تأمین مواد اولیه و تجهیزات استاندارد در این سالن ورزشی دقت نظر بسیار به کار برده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان با حضور وزیر کشور

افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان با حضور وزیر کشور