مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 23:502023-09-07فرهنگي

هنر عاشورایی در خدمت فرهنگ اربعین حسینی بود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اسم فعالیت هایی را که امسال با موضوع اربعین انجام شده می توان «اربعین حسینی، هنر عاشورایی» نامید زیرا هنر عاشورایی در خدمت فرهنگ اربعین بود.

- اهواز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اسم فعالیت هایی را که امسال با موضوع اربعین انجام شده می توان اربعین حسینی، هنر عاشورایی نامید زیرا هنر عاشورایی در خدمت فرهنگ اربعین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منادی عصر امروز پنجشنبه در محفل سوگ سروده های اربعین خورشید که با حضور شاعران برجسته فارسی و عربی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور و صحبت مسئولان در جمع شعرا و ادبا جز برای تقدیر، تشکر و اظهار خاکساری نسبت به هنر متعهد و عاشورایی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: این روزها استان خوزستان رنگ و بوی اربعین دارد و در هر کوی و برزن فضای عطرآگین آقا اباعبدالله (ع) و اربعین حسینی حاکم است.

منادی در ادامه فعالیت های امسال اربعین حسینی را بسیار ویژه بیان کرد و افزود: اسم فعالیت هایی را که امسال با موضوع اربعین حسینی صورت گرفت می توانیم اربعین حسینی، هنر عاشورایی بنامیم زیرا هنر عاشورایی در خدمت فرهنگ اربعین حسینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر عاشورایی در خدمت فرهنگ اربعین حسینی بود

هنر عاشورایی در خدمت فرهنگ اربعین حسینی بود