مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 23:202023-09-06اقتصادي

50 ضابطه و بند قوانین شهرسازی عامل تخلفات ساختمانی اصلاح شد


شهردار یزد با اشاره به اینکه صرفا افزایش جریمه منجر به کاهش محسوس تخلفات نمی شود، گفت: 50 ضابطه و بند قوانین شهرسازی که تخلف ساختمانی را به وجود می آورد، - اصلاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم محی الدینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوعات مرتبط با شهرداری از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که مردم در ساخت و ساز و تغییر کاربری ها با آن مواجه هستند، بحث شهرسازی است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از مراجعات شهروندان به شهرداری بابت همین بخش از وظایف شهرداری است، گفت: در طول این دوره مدیریت شهرداری یزد، چند اقدام را در حوزه شهرسازی به صورت همزمان شروع کردیم.

شهردار یزد گفت: در این زمینه با توجه به اینکه جرایم ساخت و ساز خلاف در سال های گذشته افزایش پیدا کرده بود اما جرایم به میزانی که انتظار می رفت کاهشی نبوده، بررسی کردیم و مشخص شد که افزایش جریمه صرفا به کاهش چشم گیر تخلفات منجر نمی شود.

محی الدینی عنوان کرد: در این زمینه لازم بود که برخی از فرآیندها، روندها و ضوابطی که دست و پاگیر هستند و با ایجاد مشکل برای مردم آنها را به سمت ساخت و ساز خلاف و بدون پروانه هدایت می کند، اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 ضابطه و بند قوانین شهرسازی عامل تخلفات ساختمانی اصلاح شد

50 ضابطه و بند قوانین شهرسازی عامل تخلفات ساختمانی اصلاح شد