مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-08سياسي

دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تدابیر ویژه ای داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و بهبود وضعیت اقتصادی از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم اربعین حسینی بیان کرد: همه مردم در اربعین حسینی در ایران و خاک عراق حماسه ماندگار آفریدند.

وی با قدردانی از موکب های اربعین حسینی عراقی، ایرانی و استان بوشهر افزود: موکب های مختلف در عراق و در مسیرهای داخلی حماسه آفریدند، دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت علیه السلام با انواع توطئه و ترفند می خواستند حماسه اربعین حسینی را کمرنگ و تضعیف کنند اما مردم پای مکتب امام حسین علیه السلام ایستادند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم ولایت مدار عکس هجمه فرهنگی دشمنان عمل کردند گفت: در اربعین حسینی امسال افزون بر 4 میلیون نفر از ملت ایران شرکت کردند، ملت ایران ملت امام حسین علیه السلام است، و ان شاءالله این حرکت موجب برکت و عنایت حضرت سیدالشهدا علیه السلام به ایران خواهد شد و دشمنان روسیاه می شوند.

وی افزود: پیام اربعین حسینی به معنای این است که جهان آینده به نام امام حسین علیه السلام رقم می خورد و حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) محقق می شود و مردم نشان دادند که مسیر حرکت ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تدابیر ویژه ای داشته باشد

دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تدابیر ویژه ای داشته باشد