مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-30پزشكي

دولت سیزدهم در بخش سلامت سنگ تمام گذاشته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خدمات دولت در بخش سلامت را برشمرد و گفت: افزایش سرانه تخت، افزایش اعتبارات تجهیزات مراکز درمانی و مصوبات حوزه مراکز بهداشتی و درمانی نشان دهنده سنگ تمام دولت سیزدهم در بخش سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، وحید محمدی شاهرخی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: دومین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رفسنجان روز گذشته راه اندازی شد و ام آرآی هم به صورت صبح و عصر ارائه خدمات می کند.

وی ادامه داد: بخش cssd (استریلیزاسیون) بیمارستان توسط خیر مرحوم فخار راه اندازی شد و خانواده این خیر سلامت پیگیر هستند و از یک ماه آینده این بخش افتتاح می شود و در این بخش حدود 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از خرید دستگاه اسکن استخوان توسط خیر خبر داد و افزود: بزودی این دستگاه که نیاز مردم هست، راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: بخش مراقبت های ویژه مغز و اعصاب با کمک خانواده خیر راه اندازی می شود و تا پایان امسال عملیات ساختمانی آن به پایان خواهد رسید و بخشی از کار توسط دانشگاه انجام می شود.

محمدی شاهرخی گفت: بخش زنان و زایمان بیمارستان توسط خیر عبدالله حسینی نوه تکمیل شده و منتظر یاری مس سرچشمه رفسنجان هستیم که در حوزه آسانسور همکاری کنند و بخش افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در بخش سلامت سنگ تمام گذاشته است

دولت سیزدهم در بخش سلامت سنگ تمام گذاشته است