مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-11سياسي

اعزام کاروان زیارتی اهل سنت تربت جام به پابوسی امام مهربانی ها


مسئول کاروان زیارتی ویژه اهل سنت تربت جام با تاکید براینکه اهل بیت(ع) محور وحدت و محبت هستند، گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر 120 نفر از عشایر مرزنشین اهل سنت بخش پایین جام این شهرستان برای تشرف و پابوسی امام مهربانی ها به مشهد مقدس اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، مولوی امان الله برزگر اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته در دهه پایانی ماه صفر و ایام رحلت جانسوز پیامبراعظم(ص) و شهادت دو فرزند گرامی شان حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) کاروان زیارتی ویژه اهل سنت تربت جام بخش پایین جام این شهرستان متشکل از 120 نفر به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار مشهد مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه اهل سنت شهرستان تربت جام همچون برادران شیعه خود به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محبت و مودت دارند و عاشق امامان معصوم (ع) می باشند، ادامه داد: برای کاروان زیارتی زائران پیاده ویژه اهل سنت ضمن تشرف و پابوسی محضر مبارک حضرت رضا(ع) برنامه های دیگری هم تدارک و پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: برادران اهل سنت همه ساله در ایام ماه محرم و صفر و عزاداری سید و سالار شهیدان و فرزندان پیامبراکرم (ص) در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی با طبخ غذای نذری ابراز ارادت و محبت خودشان را به اهل بیت(ع) نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان زیارتی اهل سنت تربت جام به پابوسی امام مهربانی ها

اعزام کاروان زیارتی اهل سنت تربت جام به پابوسی امام مهربانی ها