مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-02سياسي

اربعین مفهومی آخرالزمانی است


اربعین یک مفهوم آخرالزمانی است که افراد مختلف با مفاهیم عمیق، بزرگ و زندگی ساز کربلای امام حسین(ع) آشنا و به آن عشق می ورزند و به این دلیل در این مسیر قرار می گیرند و به سمت کربلای امام حسین(ع) حرکت می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: اربعین یک مفهوم آخرالزمانی است که افراد مختلف با مفاهیم عمیق، بزرگ و زندگی ساز کربلای امام حسین(ع) آشنا و به آن عشق می ورزند و به این دلیل در این مسیر قرار می گیرند و به سمت کربلای امام حسین(ع) حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش اربعین در احیاء یاد عاشورا و گسترش نهضت امام حسین(ع)، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در معارف دینی ما آمده و علما در مورد آن صحبت کردند این است که امام زمان(عج) زمانی که ظهور کنند، خودشان را به امام حسین(ع) معرفی و می گویند من فرزند کسی هستم که در کربلا و در روز عاشورا مظلومانه با لب تشنه به شهادت رسید .

وی با بیان اینکه باید قبل از ظهور حضرت کربلا، عاشورا و نام امام حسین(ع) عالم گیر باشد، اضافه کرد: این مورد می تواند از نتایج منطقی موضوع باشد که قبل از ظهور امام زمان(عج) نام امام حسین(ع) عالم گیر شده باشد و علما هم به این نکته تاکید دارند که این اتفاق باید در اربعین امام حسین(ع) رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین مفهومی آخرالزمانی است

اربعین مفهومی آخرالزمانی است