مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-26اقتصادي

راه نجات اقتصاد کشور واگذاری امور به مردم است


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم مردمی سازی اقتصاد تاکید کرد و گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور واگذاری امور به مردم است.

- معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم مردمی سازی اقتصاد تاکید کرد و گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور واگذاری امور به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مسکنی درباره آمار و ارقام سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی اظهار کرد: عددی که تا سال 1389 به صورت رسمی در کشور داریم 4.

6 درصد است که مجموعه سهم بخش تعاون را در کشور رقم می زند.

طبق قانون سهم بخش تعاون باید در اقتصاد ملی به 25 درصد برسد اما اینکه چرا نتوانستیم این سهم را در یک دهه و دو برنامه محقق کنیم به باور تعاون برمی گردد.

وی افزود: معتقدم باور به مردمی سازی در اقتصاد باید توسط همه ارکان صورت بگیرد ولی متاسفانه در موضوع تعاون چند سالی است که نوعی سردرگمی را می بینیم.

مثلا قانون تعاون در کمیسیون اجتماعی است ولی رتق و فتق تعاون در کمیسیون اقتصادی است و حرکت سیالی بین جریان اجتماعی و اقتصادی تعاون حکمفرماست.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در یک گفت وگوی رادیویی سخن می گفت، افزود: برخی طرفداران نظام سرمایه داری تلاش می کنند تعاون را از حوزه اقتصادی به اجتماعی سوق دهند، در حالی که باید باور داشته باشیم حکمرانی این نیست که دولت ها اقتصاد را اداره کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات اقتصاد کشور واگذاری امور به مردم است

راه نجات اقتصاد کشور واگذاری امور به مردم است