مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-24اقتصادي

کمبود تولید 70 لیتر در ثانیه آب شرب در اسدآباد


در نخستین روز از هفته دولت چاه آب شرب شماره 24 شهر اسدآباد با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال افتتاح و وارد مدار تولید شد.

- ایسنا/همدان در نخستین روز از هفته دولت چاه آب شرب شماره 24 شهر اسدآباد با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال افتتاح و وارد مدار تولید شد.

فرماندار اسدآباد در حاشیه افتتاح و بهره برداری این طرح آبرسانی اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید و مصرف آب شهرستان اسدآباد با یکدیگر همخوانی نداشته و برابر نیست و در رابطه با تولید آب نسبت به مصرف دارای 70 لیتر در ثانیه دارای کمبود هستیم.

حسین علی شرکایی میزان مصرف آب شهرستان اسدآباد را 300 لیتر در ثانیه و میزان تولید آب شهرستان را 230 لیتر در ثانیه برشمرد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت با حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب جدید با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی (تنش) این حلقه چاه جدید وارد مدار تولید شد.

وی با اشاره به عمق 166 متر این چاه با آبدهی 20 لیتر در ثانیه خاطرنشان کرد: یک حلقه چاه دیگر نیز در مرحله جداره گذاری بوده که پس از جداره گذاری و تست پمپاژ ظرف 10 روز آینده وارد مدار خواهد شد.

شرکایی ادامه داد: علاوه بر این، برای مرتفع شدن کسری آب تولیدی چهار حلقه چاه کشاورزی نیز برای شهر اسدآباد اجاره شده که چاه ها به صورت ساعتی آب چاه خود را در اختیار شرکت آب و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تولید 70 لیتر در ثانیه آب شرب در اسدآباد

کمبود تولید 70 لیتر در ثانیه آب شرب در اسدآباد