مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-10سياسي

تحلیل نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس از تحرکات قفقاز


ابراهیم عزیزی­ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس­­ شورای اسلامی تاکید دارد که اختلافات منطقه قفقاز باید از طریق دیپلماسی رفع شود.

- ایسنا/فارس ابراهیم عزیزی­ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس­­ شورای اسلامی تاکید دارد که اختلافات منطقه قفقاز باید از طریق دیپلماسی رفع شود.

ابراهیم عزیزی در خصوص تاکید ایران در مخالفت با هرگونه تغییر ژئوپلیتیک در منطقه قفقاز، گفت: بدون شک مسئله اختلافات در منطقه قفقاز باید از طریق دیپلماسی و رایزنی های سیاسی حل و فصل شود؛ زیرا درگیری های نظامی و … صرفا موجب از بین رفتن مردم بی گناه و بروز تنش و ناامنی در منطقه می شود.

به نقل از دفتر نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عزیزی با اشاره به اینکه برخی بدخواهان کشورهای همسایه درصدد ایجاد تغییر جغرافیای منطقه و کریدورهای جدید ارتباطی هستند، اظهار کرد: دشمنانی مانند رژیم غاصب صهیونیستی می خواهند با تنش آفرینی میان کشورهای همسایه به اهداف خود از جمله موارد مذکور دست یابند که این امر به ضرر ملت های منطقه است.

️وی با تاکید بر اینکه مقامات کشورهای قفقاز نباید در تله صهیونیست ها و برخی همپیمانان فرامنطقه ای آنان بیفتند، ادامه داد: قطعا سازوکار منطقه ای برای رفع اختلاف نظرها وجود دارد که نشست 3+3 مصداق بارز آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس از تحرکات قفقاز

تحلیل نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس از تحرکات قفقاز