مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-12اقتصادي

خرید گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید در ایلام آغاز شد


سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید و نیاز بازار در همه سویه ها از مرغداران در استان خریداری می شود.

- هادی صالحی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام، صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید و نیاز بازار در همه سویه ها از مرغداران در استان خریداری می شود.

  وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد سویه آرین (73 + 12 درصد) هزار تومان درب سردخانه و به صورت علی الحساب، از این آمادگی برخوردار است که گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید و نیاز بازار در همه سویه های موجود در مرغداری های سطح استان را از مرغداران خریداری کند.

  سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام یادآور شد: گوشت مرغ نژاد آرین به ازای هر کیلوگرم 73 +12 هزار تومان از مرغداران خریداری می شود، که این اداره کل وجوه ناشی از خرید را به صورت نقدی و یا تهاتر با نهاده های دامی به مرغداران پرداخت می کند.

  وی اضافه کرد: خرید مرغ منجمد مازاد بر نیاز بازار را داشته و مرغداران برای انجام این امر با داشتن معرفی نامه از مدیریت جهاد کشاورزی استان و مراجعه به اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام نسبت به انعقاد قرارداد و فروش تولید خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید در ایلام آغاز شد

خرید گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید در ایلام آغاز شد