مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-23سياسي

زائران اربعین بخوانند: کاربردی ترین اطلاعات ویژه که باید بدانید


زائران اربعین حتی الامکان زودتر برنامه ریزی لازم را انجام دهند و برای زمان رفت و برگشت، استقرار خودرو در پارکینگ، رفع خستگی و .

برنامه داشته باشند.

- جی پلاس ؛ شنیدن تجربیات سفر چهره هایی که طی سالیان گذشته، تجریه سفرهای متعدد به عراق و ایام اربعین را داشته اند، می تواند برای زائرانی اربعینی که این سفر را در پیش دارند، بسیار نافع و کاربردی باشد؛ در این مطلب به مرور این تجربیات کاربردی پرداخته ایم.

در آستانه آغاز مراسم بزرگ اربعین حسینی(ع) قرار داریم و تمام دستگاه ها و سازمان های دولتی و تشکل های مردمی خود را آماده خدمات رسانی به زائران اربعین کرده اند و خیل گسترده ای از اقشار مختلف مردم کشورمان نیز در تدارک عزیمت برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی هستند.

در حال حاضر 6 مرز زمینی مهران، خسروی، شلمچه، چزابه، باشماق و تمرچین، مرزهایی زمینی و پذیرای زائران اربعین برای عزیمت به عراق هستند که از طریق آنها، عملیات رفت و برگشت بیش از 90 درصد زائران به عراق انجام خواهد شد.

در این میان شنیدن تجربیات سفر چهره هایی که طی سالیان گذشته، تجربه سفرهای متعدد به عراق و اقامت های طولانی در آن کشور را داشته اند، می تواند برای زائران اربعینی که این سفر را در پیش دارند، بسیار نافع و کاربردی باشد؛ اینکه از میان مرزهای خروجی به عراق، کدام مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین بخوانند: کاربردی ترین اطلاعات ویژه که باید بدانید

زائران اربعین بخوانند: کاربردی ترین اطلاعات ویژه که باید بدانید