مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29سياسي

چرا هدیه روز خبرنگار به عده ای پرداخت نشد؟


بعد از واریز هدیه رییس جمهور به حساب برخی خبرنگاران که روز دوشنبه ـ ششم شهریور ماه ـ اتفاق افتاد، پرسش هایی در ذهن عده ای دیگر از اهالی رسانه شکل گرفت که چرا آنها مشمول این هدیه نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروسه دریافت این هدیه دو میلیون تومانی منوط به تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور در زمان مقرر برمی گردد که در صورت تکمیل پرونده، این هدیه به خبرنگاران تعلق می گرفت.

در این میان برخی خبرنگاران و رسانه ها گویا به دلیل تکمیل نشدن این پروسه، از دریافت هدیه خود بازماندند.

معاونت مطبوعاتی هم روز گذشته در اطلاعیه ای با تشریح عملکرد خود در حوزه هدیه روز خبرنگار، اعلام کرد: هدیه دو میلیون تومانی رییس جمهوری به حساب 8 هزار و 404 نفر از خبرنگارانی که نسبت به تکمیل پرونده خود در سامانه جامع رسانه های کشور اقدام کرده اند، واریز شد.

اما آن دسته از خبرنگاران که پیشتر هدیه 400 هزار تومانی را دریافت کرده بودند، روز گذشته مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان به حسابشان واریز شد.

ایسنا برای روشن تر شدن ماجرا و از آنجا که از روز گذشته با پرسش های خبرنگارانی که نتوانسته اند این هدیه را دریافت کنند مواجه شده است، با ایمان شمسایی ـ مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ـ گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هدیه روز خبرنگار به عده ای پرداخت نشد؟

چرا هدیه روز خبرنگار به عده ای پرداخت نشد؟