مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:252023-08-24سياسي

سریال جدیدی با موضوع قهرمانان «کُرد» در راه است


رییس صداوسیما در آیین تجلیل از عوامل سریال «سوران» اعلام کرد: کار دیگری مرتبط با قهرمانان کُرد در دست تولید داریم که به تدریج تا پایان سال در جدول پخش قرار خواهد گرفت.

- رییس صداوسیما در آیین تجلیل از عوامل سریال سوران اعلام کرد: کار دیگری مرتبط با قهرمانان کُرد در دست تولید داریم که به تدریج تا پایان سال در جدول پخش قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما میزبان همسر شهید امیر سعیدزاده، شخصیت محوری سریال سوران و عوامل سریال و مدیران سازمان سینمایی سوره بود یاد و خاطره شهید سعیدزاده (سعید سردشتی) و شهدای دفاع از وطن به ویژه شهدای کرد را گرامی داشت و گفت: امیدوارم نظایر این کار جذاب، دیدنی، اثرگذر، راهبردی و مهم را بیش از این ها ببینیم.

رییس صداوسیما همچنین به سعدا حمزه ای، همسر شهید سعیدزاده که بیشترین بار رنج و سختی های این داستان واقعی را متحمل شده ادای احترام کرد و گفت: این کار ارزشمند یک رسالت تاریخی بود که با همت تیم سازنده انجام شد.

از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره نیز برای روایت این داستان واقعی و جلوگیری از تحریف تاریخ قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال جدیدی با موضوع قهرمانان «کُرد» در راه است

سریال جدیدی با موضوع قهرمانان «کُرد» در راه است