مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-18اقتصادي

هزینه کرد 12 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای جامعه معلولین استان سمنان


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از هزینه کرد بیش از 12 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان کشور برای معلولان و مددجویان بهزیستی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان از هزینه کرد بیش از 12 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان کشور برای معلولان و مددجویان بهزیستی استان سمنان خبر داد.

محمود منطقی 27 شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به استان و اخذ چندین مصوبه، مبلغ 120 میلیارد و 630 میلیون ریال اعتبار جذب شد.

وی ادامه داد: در جریان این سفر مصوباتی در قالب مساعدت در بخش مسکن خانواده های دو معلولیتی، درمان، حوزه توانبخشی و اجتماعی، کمک هزینه معیشت و کمک خرید لوازم خانگی به تصویب رسید که با پیگیری بهزیستی استان این مصوبات اجرایی شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: در بخش مسکن خانواده های دارای دو فرزند معلول و بیشتر 41 هزار و 60 میلیون ریال، مصوب شد که این اعتبارات به تعمیرات مسکن 53 خانوار، ودیعه مسکن 51 خانوار و تکمیل مسکن نیمه کاره 24 خانوار تخصیص داده شد.

منطقی، از جذب اعتبار 36 میلیون و 839 هزار میلیون ریالی در حوزه توانبخشی این اداره کل خبر داد و گفت: این اعتباران نیز در قالب هزینه های ارترز، پروتز، و دندانپزشکی، خرید تخت و ویلچر برقی و تامین وسایل کمک توانبخشی جذب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 12 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای جامعه معلولین استان سمنان

هزینه کرد 12 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای جامعه معلولین استان سمنان