مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-28اقتصادي

اختصاص 1200 تن آرد برای تأمین نان زوار در مرزهای خوزستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از اختصاص یک هزار 200 تن آرد برای تأمین نان زائران حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید جهان نژادیان ظهر امروز دوشنبه با اشاره به تخصیص یک هزار 200 تن آرد برای تأمین نان زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: پخت نان توسط کارخانجات صنعتی خوزستان به منظور حمایت از تولید و اشتغال جوانان بومی خوزستان و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه صورت می گیرد و نان بسته بندی شده روزانه به مواکب مستقر در مرز شلمچه و چذابه تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای ماه محرم بیش از 2 هزار و 100 تن برنج هندی دانه بلند و 695 تن شکر سفید برای تنظیم بازار، نذورات و مراسمات محرم و صفر تخصیص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه توزیع این اقلام به صورت مستمر بوده و جای هیچ گونه نگرانی در خصوص موجودی این اقلام در استان نیست افزود: سهمیه در نظر گرفته شده شهرستان های استان طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مقادیر ذکر شده قریب به 800 تن برنج و 70 تن شکر به فروشگاه های زنجیره ای در استان تخصیص و تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1200 تن آرد برای تأمین نان زوار در مرزهای خوزستان

اختصاص 1200 تن آرد برای تأمین نان زوار در مرزهای خوزستان