مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-09سياسي

امام جمعه زنجان: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه استف بنابراین در راستای افزایش آن اقدامات لازم را باید انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دومین جلسه شورای اداری این استان با بیان اینکه نشستن در این جلسات ذاتا مسوولیت آور است، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه است بنابراین در راستای افزایش آن باید اقدامات لازم را انجام داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی برای دانش آموزان گفت: این اردوها بسیار اهمیت دارد چرا که باعث تخلیه هیجانی دانش آموزان می شود.

وی اضافه کرد: بهتر می شود اگر مشاورانی هم در کنار برگزاری اردوهای تربیتی به عنوان ناظر حضور داشته باشند تا از نقطه نظراتشان در راستای کیفیت بخشی به برنامه های تربیتی و آموزشی استفاده شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه پیشنهاد می شود یک کارگروهی تشکیل شود تا کاستی ها در کارگروه به طور ویژه بررسی شود، افزود: توصیه می شود که تجربیات سایر استان ها شناسایی و در راستای تقویت نقاط قوت خود بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زنجان: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است

امام جمعه زنجان: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است