مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-20ورزشي

همایش «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در بردسکن


همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور بسیجیان پایگاه های شهری، روستایی واداری شهرستان بردسکن در محل فرهنگسرای خاتم انبیای بردسکن برگزار شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم با برشمردن عظمت ایران قوی  به موضوع  اتحاد و همبستگی  اشاره کرد و اظهار کرد:  امروز بیشتر از دیروز باید با وحدت  و همبستگی  برای نیل به مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی گام برداریم.

وی شعار ما متحدیم را  به عنوان شعار هفته دفاع مقدس 1402 را  موردتوجه قرارداد و افزود: امروز در تمامی عرصه ها نظام اسلامی باصلابت تر از قبل راه اقتدار و سرافرازی را در پیش دارد ودراین راه  باید با همان شعار دوران دفاع مقدس وبصورت جهادی وبا اتحاد مسیر را طی کنیم.

جنیدی رمز موفقیت  را در اتحاد و همبستگی  دانست و افزود:  امروز در شهرستان بردسکن تمامی ارکان اداری با محوریت امام جمعه  شهرستان فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت و در کنار آنان نیروهای نظامی و انتظامی واداری  همه یک دل و قسم خورده پای در رکاب خدمت رسانی دارند ودراین راه از هیچ کوششی دریغ ندارند.

وی در ادامه سخنان خود  به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس 32 برنامه شاخص از تعداد  حدود 100 برنامه فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در بردسکن

همایش «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در بردسکن