مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-21سياسي

دفاع مقدس، مقاومت را به یک الگوی راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرد


ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر و در آن تأکید کرد: دفاع مقدس از مؤلفه های عینی مفهوم مقاومت است.

دفاع مقدس، مقاومت را تبدیل به یک الگوی راهبردی برای جهان اسلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر و در آن تأکید کرد: دفاع مقدس از مؤلفه های عینی مفهوم مقاومت است.

 دفاع مقدس، مقاومت را تبدیل به یک الگوی راهبردی برای جهان اسلام نمود و با ایجاد و ارتقاء قدرت بازدارندگی امنیت پایداری را برای کشور در برابر تهدیدهای مختلف نظامی، امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی دشمنان، رقم زد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: ملت معتقد به جهاد و شهادت در همه میدان ها پیروز است و این موضوع در 8 سال دفاع مقدس به اثبات رسید 8 سال دفاع مقدس گنجینه ای عظیم و با برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران به شمار می رود و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گرانبهایی است برای بازشناسی حماسه جاودان جوانان سلحشوری که باغیرت و تأسی از نهضت عاشورای حسینی در سایه منویات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی را باطل و آیه ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم را به منصه ظهور رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، مقاومت را به یک الگوی راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرد

دفاع مقدس، مقاومت را به یک الگوی راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرد