مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 07:252023-09-12ورزشي

دختران آذربایجان غربی در مسابقات تیراندازی به مقام سوم رسیدند


دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان غربی از کسب مقام سوم تیمی تپانچه در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر توسط دختران آذربایجان غربی خبر داد.

- اشکان یوسف حقی دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از کسب مقام سوم تیمی تپانچه در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی توسط دختران آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: مسابقات استعدادهای برتر به میزبانی استان اصفهان با حضور تیم های تیراندازی از 27 استان کشور در بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.

یوسف حقی با اشاره به اینکه مسابقات تیراندازی استعدادهای برتر کشور با حضور 283 ورزشکار دختر و پسر در اصفهان آغاز شده است خاطرنشان کرد: این مسابقات در رده سنی نوجوانان بوده که مسابقات بخش دختران در روز 19 شهریور برگزار و نتایج آن اعلام و تیم تیراندازی آذربایجان غربی در بخش تفنگ بادی بخش دختران مقام سوم و در بخش تیمی تپانچه دختران نیز مقام سوم کشوری را کسب کردند.

 وی یادآور شد: طی امروز تیم های تیراندازی آقایان پذیرش و فردا مسابقات استعدادی های برتر بخش آقایان نیز برگزار خواهد شد.

 دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان غربی با بیان اینکه رشته تیراندازی در استان ظرفیت های قابل توجهی دارد عنوان کرد: در چهارمین مرحله المپیاداستعدادهای برتر تیراندازی خانم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران آذربایجان غربی در مسابقات تیراندازی به مقام سوم رسیدند

دختران آذربایجان غربی در مسابقات تیراندازی به مقام سوم رسیدند