مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-04اجتماعي

ارائه خدمات سلامت به 933 زائر در مرز باشماق مریوان


سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام گفت: تاکنون 933 زائر اربعین حسینی برای دریافت خدمات سلامت به این بیمارستان در مرز باشماق مراجعه کرده اند.

- مصطفی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین از 27 مرداد در مرز باشماق مریوان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح سلامت اربعین تاکنون تعداد 933 زائر اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای مشرف شدن به کربلای معلی انتخاب کرده اند، برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار مراجعه کرده اند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: بیشترین دلیل مراجعه این افراد به ترتیب مربوط به دردهای اسکلتی عضلانی، گلودرد و موارد تنفسی، موارد قلبی و گرمازدگی بوده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تمهیدات لازم برای تأمین سلامتی زوار در این بیمارستان فراهم شده و آمادگی حداکثری فراهم است.

وی با اشاره به اینکه کادر پزشکی مستقر در این بیمارستان در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین هستند، یادآور شد: این بیمارستان تا پایان بازگشت زائران برپا بوده و به خدمت رسانی ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات سلامت به 933 زائر در مرز باشماق مریوان

ارائه خدمات سلامت به 933 زائر در مرز باشماق مریوان