مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-26سياسي

تشریح اقدامات فراجا در ماموریت های سال جاری


فرمانده کل انتظامی کشور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از مأموریت های مهم فراجا دانست و گفت: انتظامی کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو آمادگی کامل دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز نشست فصلی فرماندهان، معاونان و روسای فراجا (تابستان 1402) با حضور  احمد وحیدی وزیر کشور، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار و در این نشست به ماموریت های محوله و ذاتی فراجا از مرز تا مرکز، تلاش های مجاهدانه، ایثارگرانه و شبانه روزی جان برکفان مجموعه انتظامی در برقراری امنیت و آرامش مردم، میدان داری انتظامی کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، نقش فراجا در برقراری انتخابات مجلس شورای اسلامی و .

بحث و گفت و گو شد.

سردار احمد رضا رادان در این نشست فصلی ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ماموریت های فرماندهی انتظامی کشور از مرز تا مرکز اشاره کرد و گفت: ماموریت های محوله و ذاتی انتظامی کشور بسیار حساس و گسترده است در واقع هر ماموریتی که در فراجا شروع می شود و به پایان می رسد به دنبال آن یک ماموریت دیگر آغاز می شود.

وی ادامه داد: قافله ماموریت ها در مجموعه انتظامی کشور مستدام است و همکاران ما در این مجموعه عظیم در سراسر کشور در حوزه امنیت و انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات فراجا در ماموریت های سال جاری

تشریح اقدامات فراجا در ماموریت های سال جاری