مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-25اقتصادي

بانک مرکزی در برخی شاخص ها از هدف جلوتر است/مهار قیمت در بازار خودرو و مسکن


در برخی شاخص ها از جمله کنترل نقدینگی که برای تورم ضروری است بانک مرکزی از هدف جلوتر است.

- ایسنا/مرکزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در برخی شاخص ها از جمله کنترل نقدینگی که برای تورم ضروری است بانک مرکزی از هدف جلوتر است.

سید احسان خاندوزی سوم شهریور در بدو ورود به استان مرکزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی در حوزه تاریخی و فرهنگ و تولید، ویژگی هایی برجسته دارد و تراز تولید در کشور است.

این استان در تنوع محصولات صنعتی کشور رتبه یک و در زمینه فعالیت های اقتصادی و جذب نیروی کار و تسهیل محیط کسب و کار جزو بهترین استان هاست و در سایر حوزه ها از جمله تولید محصولات کشاورزی نیز به عنوان استان نمونه قابل طرح است، لذا مقرر شد در ایام هفته دولت و در دومین روز از این هفته ضمن دیدار با مسئولان اقتصادی و مسئولان استان، پروژه های قابل افتتاح جهت رفع مشکلات از نزدیک بازدید شود تا مصوبه ها در حوزه فعالیت های اقتصادی به افزایش سرعت رشد استان در تراز تولید کمک کند و همچنین شاهد شتاب بخشی به مسیر رشد و توسعه استان باشیم.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و مهار تورم هدف گذاری کردند و در این خصوص دستور دادند که این دستور یکی از جامع ترین و فراگیرترین هدفگذاری های اقتصادی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی در برخی شاخص ها از هدف جلوتر است/مهار قیمت در بازار خودرو و مسکن

بانک مرکزی در برخی شاخص ها از هدف جلوتر است/مهار قیمت در بازار خودرو و مسکن