مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-30حوادث

کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان در پایانه های مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری به تشدید اقدامات مراقبتی و اشراف اطلاعاتی، نسبت به کشف پیش دستانه جرایم به ویژه سرقت اشاره و اظهار داشت: - رییس پلیس آگاهی فراجا از کشف پیش دستانه سرقت در پایانه های مرز های و کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان سابقه دار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری به تشدید اقدامات مراقبتی و اشراف اطلاعاتی، نسبت به کشف پیش دستانه جرایم به ویژه سرقت اشاره و اظهار داشت: با توجه به احتمال فعالیت سارقان در حرکت در اربعین حسینی، نسبت به شناسایی و ممانعت از تحرکات آنان اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی جهت امنیت زائران شبانه روز در مرز ها آماده باش هستند، افزود: در استان ها و شهر های مسیر پیاده روی زائران، نسبت به کنترل سارقان داخل خودرو و جیب بر اقدام شده است.

رییس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به فعالیت اکیپ گشت های آشکار و پنهان تصریح کرد: خودرو های سرقتی با استفاده از نصب سامانه های پلاک خوان در محور های منتهی به پایانه های مرزی توقیف می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مورد توجه پلیس جلوگیری از سرقت از زائران است، تصریح کرد: کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان حرفه ای و سابقه دار و افراد تحت تعقیب قضایی در مسیر های منتهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان در پایانه های مرزی

کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان در پایانه های مرزی