مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-03فرهنگي

پخش زنده برنامه کودکانه رادیو اربعین در شبکه افق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رادیو اربعین پخش زنده ای در شبکه افق خواهد داشت، قصه جاسوسی شبکه سه با دوبله به آنتن می رسد، آی فیلم برای حمایت از فیلمسازان حرفه ای و غیرحرفه ای فراخوان داد، - تلویزیون یکی از برنامه های رادیو اربعین را پخش زنده می کند، بحث درباره سلبریتی ها با داروغه زاده به اوج خودش می رسد، فراخوان آی فیلم برای حمایت از فیلمسازان حرفه ای و غیرحرفه ای و همچنین شبکه سه قصه جاسوسی را به زودی پخش خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رادیو اربعین پخش زنده ای در شبکه افق خواهد داشت، قصه جاسوسی شبکه سه با دوبله به آنتن می رسد، آی فیلم برای حمایت از فیلمسازان حرفه ای و غیرحرفه ای فراخوان داد، جام جم موضوع سلبریتی ها را با حضور داروغه زاده در تلویزیون داغ تر می کند و هیلدا با فصل دوم به شبکه کودک می رود.

جزییات این خبر ها را در ادامه بخوانید: پخش زنده کودکان حرم رادیو اربعین از شبکه افق بخش کودکان حرم برنامه من زینبم رادیو اربعین از شبکه افق سیما پخش می شود.

مینا نیکانیک تهیه کننده برنامه من زینبم با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان هم در رادیو اربعین هیئت کوچکی دارند که اجرای این بخش برعهده مجریان عرصه کار با کودک و نوجوان و خود کودکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده برنامه کودکانه رادیو اربعین در شبکه افق

پخش زنده برنامه کودکانه رادیو اربعین در شبکه افق