مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-29اقتصادي

حال ناخوش تنها پستاندار خزر/ فوک ها با دریا قهر کردند


حال تنها پستاندار دریای خزر همانند خود این دریا خوب نیست و هر روز تلفاتی از «فوک خزری»، این گونه روبه انقراض گزارش می شود.

- ساری- حال تنها پستاندار دریای خزر همانند خود این دریا خوب نیست و هر روز تلفاتی از فوک خزری ، این گونه روبه انقراض گزارش می شود.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: حال تنها پستاندار دریای خزر همانند این دریا خوش نیست و هر روز تلفاتی از این گونه رو به انقراض گزارش می شود، طی سال جاری لاشه 10 قلاده فوک تلف شده از آب های دریا به ساحل کشیده شد و افزایش شمار تلفات، آهنگ حیات تنها پستاندار دریای خزر را خزان کردن است.

پارسال لاشه 20 قلاده فوک خزری از آب بیرون کشیده شد و امسال نیز هنوز سال به نیمه نرسید، لاشه 10 قلاده فوک که بومی ها به آن سگ آبی می گویند، در ساحل خزر پیدا شد.

بررسی های کارشناسان حکایت از آن دارد که طی دهه های گذشته بیش از 900 هزار قلاده فوک خزری از بین رفته است و روند انقراض این پستاندار در سال های اخیر پرشتاب شده است.

بررسی های دامپزشکی مسمومیت یا ابتلای به آنفلوانزا را از جمله دلایل مرگ فوک های خزری مطرح می کنند و با این حال بررسی های نهایی این حادثه در دست اقدام است.

رهاسازی زباله و گرفتارشدن در تورهای ماهیگیران از دیگر عواملی است که سگ های آبی را در معرض تهدید و انقراض قرار داده است و به گفته کارشناسان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش تنها پستاندار خزر/ فوک ها با دریا قهر کردند

حال ناخوش تنها پستاندار خزر/ فوک ها با دریا قهر کردند