مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-26سياسي

فراجا نقش مهمی در خدمت رسانی به زائران اربعین دارد


در برگزاری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فراجا نقش مهمی در حوزه های مختلف از جمله خدمت رسانی، تسهیل و تسریع در ترددها و امنیت و آرامش مردم دارد.

- وزیر کشور گفت: در برگزاری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فراجا نقش مهمی در حوزه های مختلف از جمله خدمت رسانی، تسهیل و تسریع در ترددها و امنیت و آرامش مردم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار و در این نشست به مأموریت های محوله و ذاتی فراجا از مرز تا مرکز، تلاش های مجاهدانه، ایثارگرانه و شبانه روزی جان برکفان مجموعه انتظامی در برقراری امنیت و آرامش مردم، میدان داری انتظامی کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، نقش فراجا در برقراری انتخابات مجلس شورای اسلامی و…، بحث و گفتگو شد.

مأموریت های فراجا از مرز تا مرکز احمد وحیدی در این نشست فصلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای مظلوم فراجا گفت: توفیقی نصیب همه ما شده تا زیر بیرق اسلام ناب محمدی و با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز مدظله العالی نایب امام عصر (عج) به مردم عزیز کشورمان خدمت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا نقش مهمی در خدمت رسانی به زائران اربعین دارد

فراجا نقش مهمی در خدمت رسانی به زائران اربعین دارد