مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:362023-09-08اجتماعي

زائران «اربعین» در پناه خیمه گاه اهل بیت(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، امسال تابستان گرمی را تجربه کردیم و ایام اربعین نیز در این فصل گرم قرار گرفته است.

از مدت ها قبل نسبت به افزایش دما و احتمال بیماری هایی در اثر گرما به زائران هشدار داده شده بود که احتمال می رفت مردم احتیاط کرده و حداقل افراد مسن و کودکان و خردسالان را کمتر در همایش بزرگ اربعین ببینیم.

اما نه تنها گرمای هوا مانع حضور در پیاده روی اربعین نشد، بلکه همایش پرشورتر از سال های گذشته برگزار و افراد مسن و کودکان و خردسالان زیادی هم همراه خانواده هایشان پا در رکاب اهل بیت(ع) گذاشتند و به عشق امام حسین(ع) به کربلا آمدند.

در این میان خیمه گاه اهل بیت(ع) اعزامی از رفسنجان نیز چتر خود را گسترانید تا مهمانان اباعبدالله(ع) استراحتی کنند و به زیارت شان ادامه دهند.

رضا حسینی مسؤول موکب خیمه گاه اهل بیت(ع) در خصوص فعالیت این موکب از احساس تکلیفی که در برابر زائران اربعین  کرده بود سخن به میان آورد و اظهار کرد: موکب های زیادی اقدام به پذیرایی با غذا و میان وعده دارند و مشکلی در این زمینه ندیدیم و تصمیم گرفتیم گوشه ای از کار را بگیریم و برای اسکان زوار همت کنیم و یک مکان ایجاد کرده تا زائران به استراحت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران «اربعین» در پناه خیمه گاه اهل بیت(ع)

زائران «اربعین» در پناه خیمه گاه اهل بیت(ع)