مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-25سياسي

دولت سیزدهم کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت اما گام های بزرگی برداشته است


دایره تلاش دولت در وزارتخانه ها و سازمان ها گسترده است، دولت سیزدهم گام های بلندی برای بهبود شاخص های کلان اقتصادی، عمرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازدجمعه این هفته با توصیه به رعایت تقوی الهی، خاطرنشان کرد: تکریم جانبازان، آزادگان و شهدا که در مسیر رضایت الهی گام برداشتند، ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سرتیپ اسکندر بیرانوند از یادگاران هشت سال دفاع مقدس 29 مرداد ماه دار فانی را وداع گفت، عنوان کرد: سرتیپ اسکندر بیرانوند قبل از پیروزی انقلاب افسری شجاع، وظیفه شناس، میهن دوست و حافظ امنیت سرزمین بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در خدمت اسلام و نظام اسلامی بود.

امام جمعه خرم آباد گفت: با شروع جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده لشکر 84 لرستان در عملیات متعدد آنچنان درخشید که نامش برای همه فرمانده هان مایه اطمینان بود.

شاهرخی تاکید کرد: دلاوری ها و رشادت های سرتیپ اسکندر بیرانوند باید با استفاده از ابزار هنر به نسل های بعدی انتقال داده شود، باید برای این دین و مکتبی که چنین شخصیت هایی را تربیت کرده تبلیغ کرد.

خطیب جمعه خرم آباد در بخش دیگری از صحبت های خود به مراسم روز اربعین اشاره کردو گفت: در روایتی از امام حسن عسکری (ع) آمده که یکی از نشانه های مومن زیارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت اما گام های بزرگی برداشته است

دولت سیزدهم کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت اما گام های بزرگی برداشته است