مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-02اقتصادي

دستگیری کلاهبردار 70 میلیاردی بازار رمز ارز در اسلامشهر


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی و دستگیری عامل سوء استفاده از کاربران فضای مجازی به بهانه چند برابر کردن سرمایه در بازار رمز ارز دیجیتال به مبلغ 70 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی و دستگیری عامل سوء استفاده از کاربران فضای مجازی به بهانه چند برابر کردن سرمایه در بازار رمز ارز دیجیتال به مبلغ 70 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس فتای اسلامشهر مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سرمایه گذاری و خرید و فروش در بازار رمز ارز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود بیان داشتند، فردی با ایجاد سایت و کانال جعلی در بستر فضای مجازی با قصد سودجویی و جلب شهروندان با وعده افزایش سرمایه در مدت کوتاه و انتشار آگهی در سایت خردید و فروش رمز ارز، از آنان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتای اسلامشهر با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های فنی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را طی عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 70 میلیاردی بازار رمز ارز در اسلامشهر

دستگیری کلاهبردار 70 میلیاردی بازار رمز ارز در اسلامشهر