مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-15سياسي

نهضت مدرسه سازی در البرز با آغاز 70 پروژه آموزشی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: در راستای توسعه سرانه های آموزشی استان 70 پروژه مدرسه سازی کلید خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن پورگلیان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به عملکرد این مجموعه در 6 ماه نخست سال، گفت: با همراهی و حمایت خیرین موفق شدیم تحویل مثبتی را در استان رقم بزنیم .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با بیان اینکه تاکنون 70 پروژه مدرسه سازی در البرز کلید خورده است، تصریح کرد: طبق آمار هر سال به طور متوسط 35 مدرسه در البرز احداث شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این واحدهای آموزشی در فضای 85 هزار مترمربع ساخته شده اند، ادامه داد: سعی داریم با برنامه ریزی صورت گرفته کمبود سرانه آموزشی در استان را تأمین کنیم .

پورگلیان سند تحول آموزش و پرورش را یکی از ضرورت های نوسازی مدارس قلمداد کرد و افزود: ما در مدرسه سازی فقط یک فرایند تک بعدی و ساختن کلاس درس را مدنظر قرار نمی دهیم بلکه ما 6 ساحت مختلف را برای اینکه یک دانش آموز در این 12 سال در حیطه ها و زمینه های مختلف استعدادهای خود را به منصه ظهور برساند، در نظر می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مدرسه سازی در البرز با آغاز 70 پروژه آموزشی

نهضت مدرسه سازی در البرز با آغاز 70 پروژه آموزشی