مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-26فرهنگي

متلک هایی که به مبارزان فاطمیون می انداختند


یکی از مبارزان لشکر فاطمیون می گوید: دوستان ایرانی که آگاه به شرایط مدافعان حرم نبودند، ما را مدافعان بشار می گفتند و دوستان ما از افغانستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیصد و چهل و نهمین برنامه شب خاطره با روایت خاطراتی از شهدای افغانستانی لشکر فاطمیون و با پاسداشت هنرمند مجاهد زنده یاد سرور رجایی، در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

محوریت این برنامه خون شریک بود؛ واژه ای که زنده یاد سرور رجایی از آن برای پیوند ایران و افغانستان در ادبیات، زبان، فرهنگ و مقاومت استفاده می کرد.

ساعت نزدیک 5 عصر است و برنامه شب خاطره به ایستگاه سیصد و چهل و نهم رسیده و کم کم علاقه مندان به این برنامه فرهنگی وارد تالار سوره می شوند.

در میانشان انبوهی از دانش آموزان و نوجوانان به چشم می خورند که زبان شیرین و چهره هایشان نشان می دهد از نسل جدید افغانستانی های مقیم ایران هستند؛ همگی شان از قرچک ورامین به اینجا آمده اند تا شاهد تازه ترین برنامه شب خاطره باشند.

برنامه ای که با پخش سرود ملی آغاز می شود و پس از آن، مجری روی صحنه می رود و درباره خون شریکی می گوید و نقش شهدای افغانستان در دفاع از حرم.

  آشنایی با شهدای فاطمیون علیرضا رجبی جعفری فعال حوزه فرهنگ و مقاومت و نخستین کسی است که روی سن دعوت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلک هایی که به مبارزان فاطمیون می انداختند

متلک هایی که به مبارزان فاطمیون می انداختند