مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-28اقتصادي

کرایه کارت خوان برای فرار از مالیات


رییس اداره امور مالیاتی کاشمر گفت: بعضاً گزارش هایی از اجاره کارت خوان توسط برخی افراد در صنوف مختلف برای فرار مالیاتی می رسد که توسط بازرسان مورد پیگیری دقیق قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره امور مالیاتی کاشمر گفت: بعضاً گزارش هایی از اجاره کارت خوان توسط برخی افراد در صنوف مختلف برای فرار مالیاتی می رسد که توسط بازرسان مورد پیگیری دقیق قرار می گیرد.

عباس صالح دوشنبه ششم شهریورماه در نشست خبری خود با خبرنگاران، با تأکید بر اینکه اجاره کارت خوان برای فرار مالیاتی تخلف و جرم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: کسانی که دستگاه های کارت خوان و دستگاه پز را اجاره می دهند برایشان درآمد محاسبه می شود.

وی عنوان کرد: بر اساس ماده 274 تنظیم دفاتر، اسناد و دفاتر خلاف واقع، اختفاء فعالیت اقتصادی و کتمان درآمد حاصل از آن، ممانعت از دسترسی مأموران مالیاتی به اطلاعات مالیاتی، عدم انجام تکالیف قانونی مربوط به مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در رابطه با وصول یا کسر مالیات مؤدیان دیگر و ایصال آن به سازمان امور مالیاتی در مواعد قانونی تعیین شده، تنظیم معاملات و قراردادهای خود به نام دیگران یا معاملات و قراردادهای مؤدیان دیگر به نام خود برخلاف واقع، خودداری از انجام تکالیف قانونی در خصوص تنظیم و تسلیم اظهارنامه مالیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه کارت خوان برای فرار از مالیات

کرایه کارت خوان برای فرار از مالیات