مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-10سياسي

لزوم بارگذاری گزارش حسابرسی شرکت متروی تهران در سامانه شفافیت


اعضای شورای شهر تهران پس از استماع سخنان مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران بر لزوم ثبت گزارش حسابرسی شرکت مترو در سامانه شفافیت و تعیین تکلیف اخذ سند مالکیت تعدادی از ساختمان ها و زمین های در اختیار تأکید کردند.

- اعضای شورای شهر تهران پس از استماع سخنان مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران بر لزوم ثبت گزارش حسابرسی شرکت مترو در سامانه شفافیت و تعیین تکلیف اخذ سند مالکیت تعدادی از ساختمان ها و زمین های در اختیار تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی این شورا بررسی گزارش حسابرسی شرکت بهره برداری مترو در سال های 1400 و 1401 را در دستور کار داشتند که پس از استماع سخنان درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نظرات خود را اعلام کردند که در همین راستا ناصر امانی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون تجارت، شرکت مترو 130 برابر سرمایه ، زیان انباشته دارد، افزود: این زیان در حالیست که شرکت بهره برداری مترو یک شرکت خدماتی است و باید یارانه بگیرد تا به روز باشد.

وی ادامه داد: شرکت هایی همانند مترو شرکت تجاری نیستند؛ بلکه خدماتی هستند که یا باید به سازمان تبدیل شوند و یا اساسنامه آنها تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بارگذاری گزارش حسابرسی شرکت متروی تهران در سامانه شفافیت

لزوم بارگذاری گزارش حسابرسی شرکت متروی تهران در سامانه شفافیت