مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-23اقتصادي

25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: 25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در نشستی با خبرنگاران  از افتتاح 25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: برای آماده سازی این پروژه ها اعتباری افزون بر 293 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر پروژه ها به حوزه آبخیزداری و بیابان زدایی اختصاص دارد، ادامه داد: از این 25 پروژه آماده افتتاح، 14 پروژه در حوزه آبخیزداری، 11 پروژه عملیات بیابان زدایی و یک پروژه اجرای عملیات جنگل کاری و تولید بیش از سه میلیون درخت در طرح مردمی یک میلیارد درخت کشور بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: محل تأمین اعتبار پروژه های مذکور از محل اعتبارات سفر هیأت دولت و رییس جمهور به استان سمنان و از اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: کنترل سیل، ممانعت از فرسایش بی رویه خاک و تغذیه سفره های آب های زیرزمینی از جمله اهداف مهم برای اجرای پروژه های آبخیزداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح می شود

25 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح می شود