مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-23سياسي

51 دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه بورسیه صنعتی می شوند


مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امسال برای اولین بار 51 دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه بورسیه صنعتی می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امسال برای اولین بار 51 دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه بورسیه صنعتی می شوند.

دکتر مهدی امیری نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح بورسیه صنعتی در دانشگاه رازی، اظهارکرد: سال گذشته این طرح برای اولین بار به صورت پایلوت در دانشگاه یزد اجرا شد و بنا به دستور رییس دانشگاه رازی پیگیری برای اجرایی شدن این طرح در این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، پاییز سال گذشته نشست ها و رایزنی هایی را با تعدادی از صنایع و واحدهای تولیدی استان انجام دادیم تا مقدمات اجرای این طرح را فراهم کنیم.

مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه رازی کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را حفظ نخبگان در داخل استان و جلوگیری از مهاجرت آنها به سایر استان ها برای تحصیل و کار عنوان کرد.

وی تصریح کرد: هرچند ما مقدمات لازم برای اجرایی شدن این طرح را آماده کرده بودیم، اما در اردیبهشت ماه امسال شیوه نامه طرح بورسیه صنعتی از سوی بنیاد ملی نخبگان به همه دانشگاه های کشور ابلاغ شد تا بصورت کشوری اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه بورسیه صنعتی می شوند

51 دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه بورسیه صنعتی می شوند